Realizujemy projekty
współfinansowane ze środków
UE, UFFR, PR.
telefon: 796-333-475
e-mail:
sklep@bsmultimedia.sklep.pl
-
Towar dostępny na magazynie zamówiony do godz. 13.00 jest wysyłany tego samego dnia, zamówienia po godz. 13.00 są realizowane dnia następnego. Prosimy zwrócić uwagę na opis produktu. Jeśli w opisie jest napisane np.:"Wysyłka w 5 dni", oznacz to, że zamówiony towar zostanie posłany najwcześniej po upływie 5 dni roboczych od złożenia zamówienia w naszym sklepie.
-
Zamówienia na towar, który obecnie nie jest dostępny na magazynie, są realizowane w czasie 7-14 dni. W przypadku gdyby termin realizacji miał się przedłużyć, klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową.
-
Złożone zamówienie które nie może zostać zrealizowane w całości z powodu braku towaru jest realizowane w części, chyba że klient w uwagach zamówienia zaznaczy że domaga się realizacji zamówienia w całości.
-
Koszty przesyłek:
- przelew/przedpłata - 18 pln
- za pobraniem/płatność przy odbiorze - 35 pln
- Uwaga ! "Za pobraniem" wysyłamy tylko towar, którego wartość łączna nie przekracza 5.000 pln brutto. -
Koszty przesyłki są doliczane do faktury jako usługa transportowa.
-
Przesyłki o wartości powyżej 10000 zł brutto są wysyłane na nasz koszt po wykonaniu przelewu/przedpłatyTowar zakupiony na przedpłatę jest wysyłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie podanym w szczegółach zamówienia. Na wpłatę czekamy 24h.
W przypadku braku wpłaty zamówienie zostaje anulowane. -
Realizowane zamówienia zawsze są potwierdzane drogą mailową, Klient ma cały czas możliwość kontaktu z działem sprzedaży pod nr tel. 796333475.
ZWROTY TOWARU
-
Zgodnie z "Ustawą o ochronie praw konsumentów" istnieje możliwość zwrotu towaru zakupionego wysyłkowo przez konsumenta w terminie do 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Termin czternastodniowy, w którym konsument może zwrócić towar liczy się od dnia otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być dostarczony do Sprzedawcy na koszt Klienta. Towar musi być kompletny i zaopatrzony w oryginalną dokumentację razem z dowodem zakupu. Towar może zostać zwrócony tylko w porozumieniu z obsługą serwisu sklepu. Firma bsmultimedia.sklep.pl nie przyjmie żadnych paczek na nasz koszt. Zwrot towaru nie jest możliwy w przypadku nabycia towaru przez firmę, która w myśl ustawy nie jest konsumentem. Nie jest także możliwy zwrot zakupionego oprogramowania komputerowego w postaci kluczy elektronicznych, licencji, oraz oprogramowania sprzedanego w formie zapakowanej przez producenta i rozpakowanego.
-
Zwrotu zapłaty za towar dokonujemy przelewem na rachunek bankowy wskazany przez klienta, lub przekazem pocztowym w terminie do 14 dni od otrzymania zwróconego towaru. Kwota zwrotu równa się sumie ceny towaru i kosztów wysyłki do Klienta. ( Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.)
-
Konsument ponosi koszty odesłania towaru (w przypadku odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta).
GWARANCJA
-
Oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe, nie posiadające wad fizycznych i prawnych. Większość oferowanych przez nas produktów jest importowana z krajów Unii Europejskiej.
-
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja jest realizowana przez specjalistyczny serwis wskazany w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem. Czas obowiązywania gwarancji i ewentualne ograniczenia są zawarte w opisie karty gwarancyjnej produktu.
-
Datę rozpoczęcia gwarancji wyznacza data dokumentu zakupu.
-
Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie gdyby taka sytuacja miała miejsce.
USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRANSPORCIE
Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki w obecności kuriera. Jej odebranie przez odbiorcę powoduje, że to odbiorca, a nie nadawca może występować z roszczeniami wobec przewoźnika w związku z uszkodzeniem przesyłki.
Pokwitowanie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń ma daleko idące konsekwencje. W przypadku szkód, które można zauważyć z zewnątrz przy odbiorze, przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu jej ubytku lub uszkodzenia (art. 76 Prawa przewozowego, Dz. U. z 2000 r. nr 50, poz. 601 ze zm.). Jeśli jednak szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie siedmiu dni zażądał ustalenia jej stanu, prawo do odszkodowania nie wygasa. Mogą się jednak pojawić trudności z udowodnieniem, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, a nie już później, po jej wypakowaniu. Podobnie jest w sytuacji, gdy szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego, sprawdzenia stanu przesyłki zaniechano z winy przewoźnika lub gdy ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika.
Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń oznacza utratę roszczeń z tytułu jej uszkodzenia.
Z roszczeniami wobec przewoźnika może występować nadawca lub odbiorca, w zależności od tego, któremu z nich przysługuje prawo rozporządzania przesyłką. Prawo nadawcy do rozporządzania nią wygasa, gdy odbiorca wprowadził zmianę umowy przewozu, przyjął list przewozowy albo odebrał przesyłkę. Zatem przyjęcie przesyłki przez odbiorcę powoduje, że to jemu, a nie nadawcy przysługują roszczenia wobec przewoźnika.
Spisanie protokołu nie zwalnia z obowiązku złożenia przewoźnikowi reklamacji i zażądania odszkodowania. Jeżeli przewoźnik udzieli negatywnej odpowiedzi na reklamację albo ją zignoruje i w terminie 3 miesięcy od doręczenia mu reklamacji nie zapłaci dochodzonych należności, można wystąpić przeciw niemu na drogę sądową. W razie uszkodzenia przesyłki, odszkodowanie ustala się w wysokości odpowiadającej procentowemu zmniejszeniu się wartości. Oprócz odszkodowania przewoźnik jest obowiązany zwrócić odpowiednią część przewoźnego i innych kosztów związanych z przewozem.
Roszczenia odszkodowawcze za uszkodzenie przesyłki dochodzone od przewoźnika przedawniają się po roku. Czasu oczekiwania na odpowiedź na reklamację (nie więcej niż 3 miesiące) nie wlicza się do terminu przedawnienia roszczeń przeciw przewoźnikowi.
Warunki Gwarancji: dotyczy komputerów, zestawów komputerowych, oraz stacji roboczych składanych i sprzedawanych przez sklep bsmultimedia.sklep.pl
OKRES GWARANCJI WYNOSI: 24 miesiące w przypadku zakupu konsumenckiego.
Zakup na firmę ( faktura VAT na działalność gospodarczą ) traktowany jest jako zakup w celach niekonsumenckich i nie stosuje się tutaj przepisów ustawy konsumenckiej. W takim przypadku okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
1. Gwarancja polega na bezpłatnym usuwaniu uszkodzeń powstałych z winy producenta lub wad ukrytych komputera.
2. Dowód zakupu ( faktura lub paragon ) stanowi jedyną podstawę do realizacji uprawnień gwarancyjnych.
3. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych, tj.: płyt CD, DVD, BD-R, oraz:
oprogramowania (sytemu operacyjnego, zainstalowanych aplikacji, itp.) i ich instalacji, danych zawartych na dyskach twardych Klienta, ustawień BIOS-u płyty głównej i dokonywanych w nim zmian.
- kabli połączeniowych, instalacji sprzętu u klienta,
- uszkodzeń mechanicznych i elektrycznych, które nie powstały z winy producenta, np. powstałych podczas transportu, przeładunku, spowodowanych niedbałością klienta lub stosowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem albo przepisami bezpieczeństwa,
- uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwej, lub niezgodnej z instrukcją obsługi, eksploatacji produktu,
- uszkodzeń powstałych na skutek wadliwej instalacji lub użytkowania w niewłaściwych warunkach,
- uszkodzeń spowodowanych przez pożar, powódź, wyładowania atmosferyczne i inne klęski żywiołowe, nieprzewidziane wypadki, nieprawidłowe napięcie zasilające, normalne zużycie w eksploatacji, czy też inne czynniki zewnętrzne, powodujących np. korozję
4. Gwarancja traci ważność w przypadku stwierdzenia:
- napraw lub zmian konfiguracji dokonanych bez zgody producenta,
- stosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. nośników danych),
- usunięcia lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych, numerów fabrycznych, oraz naklejek firmowych, oraz gdy dane wpisane na karcie gwarancyjnej lub dokumencie zakupu ( faktura, paragon ) będą niezgodne z danymi na komputerze.
5. Termin realizacji reklamacji łącznie z naprawą gwarancyjną wynosi do 14-tu dni roboczych.
6. Czas naprawy może ulec wydłużeniu w przypadku zaistnienia sytuacji niezależnych od gwaranta lub konieczności sprowadzenia podzespołów z zagranicy.
7. Serwis zastrzega sobie możliwość wymiany uszkodzonych podzespołów na inne o zbliżonych parametrach.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, klient może zostać obciążony kosztami ekspertyzy, testów, itp. według cennika usług.
9. Warunkiem podjęcia czynności gwarancyjnych jest dostarczenie niesprawnego sprzętu wraz z opisem uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu na koszt użytkownika do serwisu lub punktu sprzedaży gdzie został zakupiony.
10. Serwis nie odpowiada za dane zawarte na dyskach twardych komputera - zastrzega sobie możliwość ich całkowitego usunięcia oraz nie wykonuje kopii zapasowych ! ( zalecamy zrobienie archiwum potrzebnych danych we własnym zakresie przed oddaniem sprzętu do serwisu ).
11. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.