telefon: 796-333-475
e-mail:
sklep@bsmultimedia.sklep.pl
Realizujemy projekty
współfinansowane ze środków
UE, UFFR, PR.
obiektyw SONY SEL-85F18 FE 85mm F1.8
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Dla osób fotografujących portrety nic nie może się równać z ostrością i miękkim efektem bokeh dobrze zaprojektowanego średnio zakresowego teleobiektywu o stałej ogniskowej. Model SEL85F18 sprawdzi się w tej roli doskonale.Ten kompaktowy i łatwy w codziennym użytku model łączy zalety obiektywu stało ogniskowego z doskonałą rozdzielczością na całym obszarze kadru. Dzięki zastosowaniu elementu ze szkła ED (o bardzo małej dyspersji) precyzyjna konstrukcja optyczna skutecznie ogranicza aberrację chromatyczną. Aberracja sferyczna jest z kolei pod ścisłą kontrolą, co pozwala uzyskać dobry ogólny poziom ostrości, a w razie potrzeby także płynny efekt bokeh.
Staranne dostosowanie aberracji sferycznej pozwoliło optymalnie pogodzić rozdzielczość i gładki, naturalny efekt bokeh. Rozmyte tło, wzbogacone wspaniałymi rozświetleniami, które są efektem zastosowania 9-listkowej przysłony kołowej, może być doskonałą oprawą wielu fotografowanych obiektów. Obiektywy o ogniskowej 85 mm to często podstawowy sprzęt fotografów wykonujących zdjęcia osób i portrety.
Mocowanie |
Mocowanie Sony E |
Format |
Pełna klatka 35 mm |
Ogniskowa (mm) |
85 |
Ogniskowa w przeliczeniu na format 35 mm (APS-C) |
127,5 |
Grupy/elementy obiektywu |
8-9 |
Kąt widzenia (35 mm) |
29° |
Kąt widzenia (APS-C) |
19° |
Maksymalna przysłona (F) |
1,8 |
Minimalna przysłona (F) |
22 |
Listki przysłony |
9 |
Przysłona kołowa |
TAK |
Minimalna odległość od obiektu |
0,8 m (2,63 ft) |
Maksymalne powiększenie (krotność) |
0,13 |
Średnica filtra (mm) |
67 |
Stabilizacja obrazu (SteadyShot) |
– (integracja z obudową) |
Zgodność telekonwertera (×1,4) |
– |
Zgodność telekonwertera (×2,0) |
– |
Typ osłony |
Kołowa z mocowaniem bagnetowym |
Wymiary (szer. x wys. x gł.) |
78 x 82 mm (3 1/8 x 3 1/4˝) |
Waga |
371g (13,1 oz) |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.