Kontakt

TELEFONY:

 796 333 475
 534 388 658

e-mail:

sklep@bsmultimedia.com.pl

biuro@boguslawspala.pl

Sklep czynny:

PN - PT 9 - 17

 

Dotpay

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Produkt dnia

Sony EPZ18-105 PowerZoom E-Mount Sony EPZ18-105 PowerZoom E-Mount 2 235,00 zł 2 399,00 zł

DJI Ronin - M gimbal 3 osiowy DJI Ronin - M  gimbal 3 osiowy 5 099,00 zł 5 999,00 zł

Sony A7R II (ILCE-7RM2) body Sony A7R II (ILCE-7RM2) body 11 999,00 zł 13 899,00 zł

Sony A7s II (ILCE7SM2) body Sony A7s II (ILCE7SM2) body 11 699,00 zł 12 499,00 zł

Panasonic Lumix DC-GH5 body Panasonic Lumix DC-GH5 body 8 299,00 zł 8 849,00 zł

DJI Mavic Pro DJI Mavic Pro 5 199,00 zł 5 499,00 zł

Wysyłka i zwrot towaru

 

  1. Towar dostępny na magazynie zamówiony do godz. 13.00 jest wysyłany tego samego dnia, zamówienia po godz. 13.00 są realizowane dnia następnego. Prosimy zwrócić uwagę na opis produktu. Jeśli w opisie jest napisane np.:
    "Wysyłka w 5 dni", oznacz to, że zamówiony towar zostanie posłany najwcześniej po upływie 5 dni roboczych od złożenia zamówienia w naszym sklepie.
     
  2. Zamówienia na towar, który obecnie nie jest dostępny na magazynie, są realizowane w czasie 7-14 dni. W przypadku gdyby termin realizacji miał się przedłużyć, klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową.
     
  3. Złożone zamówienie które nie może zostać zrealizowane w całości z powodu braku towaru jest realizowane w części, chyba że klient w uwagach zamówienia zaznaczy że domaga się realizacji zamówienia w całości.
     
  4. Koszty przesyłek:

    - przelew/przedpłata - 15 pln
    za pobraniem/płatność przy odbiorze - 15 pln + 1% wartości towaru
    - Uwaga ! "Za pobraniem" wysyłamy tylko towar, którego wartość łączna nie przekracza 5.000 pln brutto.
     
  5. Koszty przesyłki są doliczane do faktury jako usługa transportowa.
     
  6. Przesyłki o wartości powyżej 10000 zł brutto są wysyłane na nasz koszt po wykonaniu przelewu/przedpłaty

  7. Towar zakupiony na przedpłatę jest wysyłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie podanym w szczegółach zamówienia, ok 2-5 dni.
     
  8. Realizowane zamówienia zawsze są potwierdzane drogą mailową, Klient ma cały czas możliwość kontaktu z działem sprzedaży pod nr tel. 796 333 475

  9. Zamówienia do wartości 200 zł brutto, mogą być realizowane za pośrednictwem poczty.
    - Koszt wysłania pocztą za pobraniem to 13 zł brutto.
    - Koszt wysłania pocztą przy przedpłacie to 7 zł brutto
    O wysyłce pocztą decyduje obsługa firmy w zależności od trwałości produktu.
     

ZWROTY TOWARU
 

  1. Zgodnie z "Ustawą o ochronie praw konsumentów" istnieje możliwość zwrotu towaru zakupionego wysyłkowo przez konsumenta w terminie do 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Termin czternastodniowy, w którym konsument może zwrócić towar liczy się od dnia otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być dostarczony do Sprzedawcy na koszt Klienta.Towar musi być kompletny i zaopatrzony w oryginalną dokumentację razem z dowodem zakupu. Towar może zostać zwrócony tylko w porozumieniu z obsługą serwisu sklepu. Firma BS Komputery Multimedia nie przyjmie żadnych paczek na nasz koszt.
     
  2. Zwrotu zapłaty za towar dokonujemy przelewem na rachunek bankowy wskazany przez klienta, przekazem pocztowym. Kwota zwrotu równa się sumie ceny towaru i kosztów wysyłki do Klienta. ( Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.)


GWARANCJA
 

  1. Oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe, nie posiadające wad fizycznych i prawnych. Większość oferowanych przez nas produktów jest importowana z krajów Unii Europejskiej.

  2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja jest realizowana przez specjalistyczny serwis wskazany w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem. Czas obowiązywania gwarancji i ewentualne ograniczenia są zawarte w opisie karty gwarancyjnej produktu.
     
  3. Datę rozpoczęcia gwarancji wyznacza data dokumentu zakupu.
     
  4. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

    Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie gdyby taka sytuacja miała miejsce.

    USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

    Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki w obecności kuriera. Jej odebranie przez odbiorcę powoduje, że to odbiorca, a nie nadawca może występować z roszczeniami wobec przewoźnika w związku z uszkodzeniem przesyłki. 

    Pokwitowanie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń ma daleko idące konsekwencje. W przypadku szkód, które można zauważyć z zewnątrz przy odbiorze, przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu jej ubytku lub uszkodzenia (art. 76 Prawa przewozowego, Dz. U. z 2000 r. nr 50, poz. 601 ze zm.). Jeśli jednak szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie siedmiu dni zażądał ustalenia jej stanu, prawo do odszkodowania nie wygasa. Mogą się jednak pojawić trudności z udowodnieniem, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, a nie już później, po jej wypakowaniu. Podobnie jest w sytuacji, gdy szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego, sprawdzenia stanu przesyłki zaniechano z winy przewoźnika lub gdy ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika. 

    Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń oznacza utratę roszczeń z tytułu jej uszkodzenia. 

    Z roszczeniami wobec przewoźnika może występować nadawca lub odbiorca, w zależności od tego, któremu z nich przysługuje prawo rozporządzania przesyłką. Prawo nadawcy do rozporządzania nią wygasa, gdy odbiorca wprowadził zmianę umowy przewozu, przyjął list przewozowy albo odebrał przesyłkę. Zatem przyjęcie przesyłki przez odbiorcę powoduje, że to jemu, a nie nadawcy przysługują roszczenia wobec przewoźnika. 

    Spisanie protokołu nie zwalnia z obowiązku złożenia przewoźnikowi reklamacji i zażądania odszkodowania. Jeżeli przewoźnik udzieli negatywnej odpowiedzi na reklamację albo ją zignoruje i w terminie 3 miesięcy od doręczenia mu reklamacji nie zapłaci dochodzonych należności, można wystąpić przeciw niemu na drogę sądową. W razie uszkodzenia przesyłki, odszkodowanie ustala się w wysokości odpowiadającej procentowemu zmniejszeniu się wartości. Oprócz odszkodowania przewoźnik jest obowiązany zwrócić odpowiednią część przewoźnego i innych kosztów związanych z przewozem. 

    Roszczenia odszkodowawcze za uszkodzenie przesyłki dochodzone od przewoźnika przedawniają się po roku. Czasu oczekiwania na odpowiedź na reklamację (nie więcej niż 3 miesiące) nie wlicza się do terminu przedawnienia roszczeń przeciw przewoźnikowi.


    Warunki Gwarancji ( dotyczy sprzętu komputerowego ):

     OKRES GWARANCJI WYNOSI: 24 miesiące.


     1.
    Gwarancja polega na bezpłatnym usuwaniu uszkodzeń powstałych z winy producenta lub wad ukrytych komputera.
      2.  Karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu stanowi jedyną podstawę do realizacji uprawnień gwarancyjnych. W przypadku utraty karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu następuje utrata uprawnień gwarancyjnych, a duplikaty karty gwarancyjnej nie będą wydawane.
      3. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych, tj. dyskietek, płyt CD, DVD, BD-R oraz:
            oprogramowania (sytemu operacyjnego, aplikacji itp.) i jego instalacji, danych zawartych na dyskach twardych Klienta,
    ustawień BIOS-u płyty głównej i dokonywanych w nim zmian.

          -  kabli połączeniowych, instalacji sprzętu u klienta,
          -  uszkodzeń mechanicznych i elektrycznych, które nie powstały z winy producenta, np. powstałych podczas transportu, przeładunku, spowodowanych niedbałością klienta lub stosowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem albo przepisami bezpieczeństwa,
         -  uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwej, lub niezgodnej z instrukcją obsługi, eksploatacji produktu,
         -  uszkodzeń powstałych na skutek wadliwej instalacji lub użytkowania w niewłaściwych warunkach,
         -  uszkodzeń spowodowanych przez pożar, powódź, wyładowania atmosferyczne i inne klęski żywiołowe, nieprzewidziane wypadki, nieprawidłowe napięcie zasilające, normalne zużycie w eksploatacji, czy też inne czynniki zewnętrzne, powodujących np. korozję
    4.  Gwarancja traci ważność w przypadku stwierdzenia:
          -  napraw lub zmian konfiguracji dokonanych bez zgody producenta,
          -  stosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. nośników danych),
          -  usunięcia lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych, stickerów, numerów fabrycznych oraz naklejek firmowych, oraz gdy dane wpisane na karcie gwarancyjnej będą nie zgodne z danymi na komputerze,
            braku dysków zawierających sterowniki dostarczonych z komputerem przez producenta.
    5. Termin realizacji reklamacji łącznie z naprawą gwarancyjną wynosi do 14-tu dni roboczych.
    6. Czas naprawy może ulec wydłużeniu w przypadku zaistnienia sytuacji niezależnych od gwaranta lub konieczności sprowadzenia podzespołów z zagranicy.
    7. Serwis zastrzega sobie możliwość wymiany uszkodzonych podzespołów na inne o zbliżonych parametrach.
        W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, klient może zostać obciążony kosztami ekspertyzy, testów, itp. według cennika usług.
    9. Warunkiem podjęcia czynności gwarancyjnych jest zgłoszenie reklamacji z opisem uszkodzenia oraz dostarczenie niesprawnego sprzętu w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją komputera (sterowniki) na koszt użytkownika do serwisu lub punktu sprzedaży gdzie został zakupiony.
    10. Uwaga! Zachować dyski CD-ROM / DVD-ROM zawierające sterowniki, dostarczone wraz z komputerem przez producenta.
    11.Uwaga! Serwis nie odpowiada za dane zawarte na dyskach twardych komputera - zastrzega sobie możliwość ich całkowitego usunięcia oraz nie wykonuje kopii zapasowych.
    12. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumpcyjnych z niezgodności towaru z umową. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
     

Rzetelna Firma

POLECAMY:

 



 
 

Promocje

Edius PRO 8.5 64bit pełna wersja Edius PRO 8.5  64bit  pełna wersja 2 395,00 zł 2 449,00 zł

Sennheiser EW 135P G3 Sennheiser EW 135P G3 2 399,00 zł 2 545,00 zł


Lampa błyskowa Sony HVL-F60M Lampa błyskowa Sony HVL-F60M 1 849,00 zł 1 969,00 zł

Sony FE 85mm F/1.4 GM E-mount Sony FE 85mm F/1.4 GM E-mount 7 949,00 zł 8 399,00 zł

Sony FE 28mm f/2 Lens E-Mount Sony FE 28mm f/2 Lens   E-Mount 1 899,00 zł 1 999,00 zł

DJI Mavic Pro Combo DJI Mavic Pro Combo 6 499,00 zł 6 999,00 zł

DJI Mavic Pro DJI Mavic Pro 5 199,00 zł 5 499,00 zł

RODE Stereo VideoMic Pro Rycote RODE Stereo VideoMic Pro Rycote 780,00 zł 889,00 zł

Panasonic HC-X1 4K Panasonic HC-X1 4K 12 399,00 zł 12 999,00 zł


Sony A99 II body ( ILCA99 M2 ) Sony A99 II body ( ILCA99 M2 ) 13 799,00 zł 15 499,00 zł

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
;
Sklep internetowy Shoper.pl